Wysokociśnieniowy agregat spalinowy As1500b, ciśnienie pracy 1500 bar, wydatek tłoczenia 11 l/min., (660 l/godz.)
Obecnie jedyna takie urządzenie na rynku.
Dzięki swoim parametrom wodno ciśnieniowym, wymiarom oraz masie nie ma sobie równych.
Z powodzeniem może konkurować z urządzeniami pozycjonującymi się o klasę wyżej.
Idealne urządzenie tam gdzie nie można podłączyć silnika elektrycznego o mocy 30 kW.
Rewelacyjne urządzenie dla firm budowlanych.
Urządzenie do mycia deskowań i rusztowań oraz przy usuwaniu mleczka cementowego przy przygotowaniu powierzchni betonowych.
Świetnie radzi sobie z usuwaniem starych powłok malarskich w lakierniach. Jest niezastąpione w zakładach produkcji betonu do mycia mieszalników, form i środków transportu.
Dzięki zastosowaniu dodatkowego osprzętu jest używane do profesjonalnego testowania zbiorników ciśnieniowych.
Wózek wykonany ze stali kwasoodpornej polerowanej koła pompowane, łożyskowane.
numer katalogowy: 115011
Dane silnika:
Briggs & Stratton 37 HP V
27,21 kW
Paliwo / zbiornik paliwa
benzyna 95 / 23 l
Zużycie paliwa przy max. obciążeniu
ok. 6 l / h
Wydajności:
Ciśnienie pracy
1500 bar
Obroty silnika
3100 rpm
Wydajność tłoczna pompy / obroty pompy
11 l/min.
Rozmiar dyszy
0,75 mm
Siła odrzutu pistoletu przy max. ciśnieniu
100,3 N
Poziom ciśnienia akustycznego
90 (A)
Przyłącze wody:
Temperatura dopływu wody – max.
40 st. C
Ilość dopływu wody – minimum
700 l/h
Ciśnienie dopływu wody – zalecane
2,5 bara
Wymiary:
Długość x szerokość x wysokość (mm)
1000 x 1000 x 870
Ciężar bez osprzętu
240 kg
Wyposażenie standardowe:
dysza płaska ze złączem M24 x 1,5 M
lanca 1500 bar, dł. 80 cm ze złączem 9/16″ UNF LH
uchwyt lancy
uchwyt pistoletowy Dump 1500 bar ze złączem M24 x 1,5 M
wąż ciśnieniowy 1500 bar (ciśnienie pracy), DN08, dł. 20 m, złącza M24 x 1,5 F
filtry wody z wkładami 80 i 20 mikronów
zawór odpowietrzający linię ssawną
zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy
ciśnieniowy czujnik dopływu wody
dźwignia regulacji obrotów silnika
filtr paliwa
licznik godzin pracy
wskaźnik obrotów silnika w trakcie pracy
olej do silnika do pierwszej wymiany po 50 godzinach pracy
filtr oleju do pierwszej wymiany po 50 godzinach pracy
olej do pompy do pierwszej wymiany po 50 godzinach pracy
olej do przekładni do pierwszej wymiany po 50 godzinach pracy